Specifieke vragen over facturering op StripChat

4 juni 2018

facturering op stripchatVeiligheid en Privacy op StripChat staan hoog in het vaandel. Hieronder vind je een aantal belangrijke vragen die je kunt hebben wanneer je gebruik maakt van het betalingssysteem van de website.

Wat moet ik doen als mijn transactie is geweigerd?

Als je transactie is geweigerd, hoef je je geen zorgen te maken, want van je account is niets afgeschreven. Probeer een andere betalingsverwerker of betaalmethode. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op via de klantenservice https://stripchat.com/support

Ik heb tokens gekocht maar ze zijn nog niet in mijn account verschenen, waarom?

In zeldzame gevallen kan er een kleine vertraging optreden wanneer de tokens verschijnen. Raak niet in paniek en koop NIET opnieuw. De tokens verschijnen binnenkort in je account. Dit probleem komt vaker voor bij aankopen met Bitcoins. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op via de klantenservice: https://stripchat.com/support

Wat zal op mijn creditcardafschrift verschijnen?

Op Stripchat willen ze klanten tevreden houden en hun privacy beschermen. Om die redenen zullen alle transacties verschijnen onder CentroBill, Technius Ltd of EPOCH. Mijn aankoopdatums komen niet overeen met die van de kosten op mijn bankafschrift. Waarom is dat? Soms kunnen bepaalde banken transacties uitstellen totdat jouw account volledig is gewist. Dat is waarom je zult opmerken dat datums voor sommige kosten kunnen verschillen van de data van aankopen.

Is mijn persoonlijke informatie veilig bij Stripchat?

Bij Stripchat is de eerste prioriteit om de gebruikers veilig te houden en hun privégegevens te beveiligen. Ze gebruiken https om er zeker van te zijn dat de website en het factureringssysteem veilig zijn en voldoen aan alle internationale online beveiligingsstandaarden en -vereisten.

Nu gratis webcam seks!